Hugyecz Zoltán Blogja

Öntsünk tiszta vizet a pohárba a közéletben is!

Nem lesz négysávos az 52-es Izsáki Út az M5-ig − Rövid életű volt a megállapodás

2016. augusztus 02. 11:32 - Hugyecz Zoltán

2016. február 09-én Orbán Viktor miniszterelnök és városunk polgármestere, Szemereyné Pataki Klaudia nagy csinnadrattával bejelenti a zártkörű megbeszélésük után, hogy a Modern városok program keretében az 52-es főút városba vezető szakaszát négysávosra bővítik. Mint az a Magyar Közlöny 2016. július 29-i számában megjelent, ezt az útfelújítást törölték. Helyette az 54-es út Mercédesz-gyár és M5-ös autópálya közötti szakaszát fogják négysávúra bővíteni.

Tulajdonképpen ezzel nem is lenne gond, hiszen örülni kell annak, hogy a Mercédesz-gyár tovább fejlődik és bővül, ezzel további munkahelyek teremtődnek. Kíváncsi leszek, honnan fogja a Mercédesz-gyár fedezni a 2500 új munkavállalót? Lehet, hogy végre el kellene kezdeni a munkavállaló-teremtést? De most nem is erről szól a történet, bár ez is érdekes kérdés lesz az elkövetkező időszakban.

susmus_mem.png

Szóval 52-es út szélesítése kontra 54-es út. Véleményem szerint, egy Kecskemétért és kecskeméti polgárokért dolgozó polgármesternek, a kecskemétiek által is megválasztott országgyűlési képviselőknek (Dr. Zombor Gábornak, és Dr Salacz Lászlónak) az lenne a feladata, hogy tiltakozzon ez ellen a döntés ellen, és lobbizzon, hogy a beruházás megvalósuljon, hiszen az évek óta ígérgetett Izsáki úti fejlesztés valószínűleg megint késedelmet szenved. Az ígérgetésből nem lett semmi, pontosan úgy, ahogy az Intermoduális pályaudvar esetében, amely tervezésére az önkormányzat már elköltött közel 1 milliárd forintot, vagy a Ceglédi út négysávosítása, illetve az elővárosi közlekedés fejlesztése!

És mi lesz a Pallas Athéné Egyetem új szárnyával? A Kecskeméti Campus megtervezésekor a látványtervek alapján az 52-es út 2x2 sávos. Vajon, amikor majd megkezdik az építkezést, már ha egyáltalán valaha is elkezdik, hogyan fognak majd közlekedni Kecskemét város polgárai ezen a szakaszon, amikor ezer meg ezer egyetemista próbál majd bejutni a városba? Arról nem is beszélve ,hogy a Sport utca és az 52-es út kereszteződésében még körforgalmat is terveztek, persze négysávos kialakításban, ami a tervek bal oldalán jól látható. 

Sajnos azt kell tudomásul vennie minden kecskeméti polgárnak, hogy ismét nem a város polgárainak érdekeit képviseli a helyi önkormányzat és annak vezetője, Szemereyné Pataki Klaudia, hanem egy multinacionális vállalatét, pedig pont az ő párttársai ülnek többségben a parlamentben és a minisztériumokban. Az érdekesség még az, hogy pont ez a kormány az, amelyik oly sokszor kampányol a multik ellen, ismét bebizonyította, hogy nem az emberek érdekeit tartja szem előtt.

Kíváncsian várom, mikor fog megvalósulni az 54-es út 2x2 sávra történő szélesítése, és mikor teljesíti ígéreteit a polgármester? Vajon valaha megvalósul-e a kecskemétiek álma hogy normálisan tudjanak közlekedni mind az 52-es, mind a ceglédi utak városba bevezető szakaszain?

Szólj hozzá!
Címkék: Kecskemét

A bejegyzés trackback címe:

https://hugyeczzoltanblogja.blog.hu/api/trackback/id/tr78929934

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása